Әдістемелік жұмыстар » Страница 2 » Әл -Фараби атындағы орта мектеп
"Алматы облысы білім басқармасының Еңбекшіқазақ ауданы білім бөлімі"
мемлекеттік мекемесінің
"Әл-Фараби атындағы орта мектеп"
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау бөлімі :
+7(72636) 43-50-93
Есепші бөлімі:
+7(72636) 23-11-37
Нашар көрушілер
нұсқасы
«Тілмаш» ағылшын  тілі пәні ассоциациясының   онкүндігі
20
октябрь
2022
«Тілмаш» ағылшын тілі пәні ассоциациясының онкүндігі
        Мектептің жылдық жұмыс жоспарына сәйкес, білім алушыларды мемлекеттік тілді құрметтеуге тәрбиелей отырып, әлемдік тіл-ағылшын тілін меңгеруге қызығушылықтарын ояту, тілдік дағдыларын дамыту, пәндік  іс-шараларға тарту және пән мұғалімдерінің өзара сабақтастығын, тәжірибе алмасуын қамтамасыз ету және жас мамандарға әдістемелік көмек көрсету мақсатында 2022 ж.3-13 қазан күндері аралығында «Тілмаш» ағылшын тілі пәні бірлестігінің онкүндігі өткізілді.       Онкүндік барысында пән
"Жас қаламгер " жобасы
19
октябрь
2022
"Жас қаламгер " жобасы
Әл-Фараби атындағы орта мектебінде 19.10.2022ж "Жас қаламгер"  жобасының   "Ертегілер әлемінде"  бөлімі 2,3  сыныптар арасында   өтті. Мақсаты: Бастауыш сынып оқушыларына ертегілер оқыту арқылы  ой белсенділігін арттыру. Ауызекі сөйлеу тілін дамыту.   Адалдыққа, шыншылдыққа тәрбиелеу.
"Ақылды  сабақ"  жобасы
19
октябрь
2022
"Ақылды сабақ" жобасы
"Ақылды  сабақ"  жобасы  аясында  "Биология  пәні  бойынша  білім сапасын арттыру құралы  ретінде  оқу  қызметінің  мотивациясын арттыру үшін оңтайлы  жағдай жасау"  тақырыбында  коучинг өтті. Коучинг мақсаты:    Мектеп жасындағы  оқушылардың  функционалдық  сауаттылығын ақпараттық  технологиялар  арқылы дамыту.   
Ұлдар жиналысы
15
сентябрь
2022
Ұлдар жиналысы
“Әл-Фараби атындағы орта мектеп” КММ  Ұлдар жиналысы "Заң  бәрімізге ортақ"  Мақсаты: Оқушылардың құқықтық білімдерін тексере отырып, заң алдындағы жауапкершілігін арттыру, ұйымшылдық пен тәртіптіліктің тиімді жолдарын сын сәтте таба білуге, алдына мақсат қоя білуге баулу. Оқушылардың құқықтық білімін дамыту, ойлау, сөйлеу қабілеттерін шыңдау. Конституция, т.б. құқықтық нормативтік актілерді құрметтей білуге үйрету, адамгершілікке, құқықтық сауаттылыққа тәрбиелеу.      
Хабарландыру
01
август
2022
Хабарландыру
Хабарландыру         «Мемлекеттік орта, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім беру ұйымдарының басшыларын конкурстық орналастыру және мемлекеттік мектепке дейінгі, орта, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі және қосымша білім беру ұйымының басшысы лауазымына конкурстық тағайындау қағидаларын бекіту туралы »  Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2012 жылғы 21 ақпандағы № 57 бұйрығына (ҚР Білім және ғылым министрінің 19.11.2021 № 568 және ҚР Еңбек және
2021-2022 оқу жылындағы оқу-тәрбие үдерісіне талдау
11
июль
2022
2021-2022 оқу жылындағы оқу-тәрбие үдерісіне талдау
«Әл-Фараби атындағы орта мектеп» КММ 2021-2022 оқу жылындағы оқу-тәрбие үдерісіне талдау        Қазақстан  Республикасының   2030 жылға  дейінгі  стратегиялық даму бағдарламасында  көрсетілгендей, білім  беруді  инновацияландыруға  сай  икемдеу  үшін, білім   беру  жүйесін ақпараттандыру  талабы  қойылып  отыр. Осы мақсатқа жетуде  жас ұрпақтың сапалы білім, саналы тәрбие алуына баса мән берілуде.    Қазіргі таңда білім  беру жүйесінің  басты  міндеті - ұлттық  және  адамзаттық  құндылықтар,
Біздің жетістіктеріміз
14
июнь
2022
Біздің жетістіктеріміз
Шығармашылықпен  жұмыс істейтін  мұғалімдердің   жаңашылдық  жұмыстарын  , озат іс-тәжірибелерін жинақтау, насихаттау және тарату; бойынша Физика  пәні мұғалімі Батырбаева Диана Алимбаевна  аудандық «Математика мен физиканы  оқыту: жағдайы мен мәселелері» тақырыбында өткен аудандық  конференцияда  іс-тәжірибесімен бөлісті.           Білім сапасын арттыруға бағытталған  іс әрекеттерді  ұйымдастыру бойынша  атқарылған жұмыстарға  тоқталатын болсақ; мектебімізде: «Іс әрекетті зерттеу»
2021-2022 оқу жылының ІІІ  тоқсандағы әдістемелік жұмыстың   талдауы
06
июнь
2022
2021-2022 оқу жылының ІІІ тоқсандағы әдістемелік жұмыстың талдауы
Мұғалім мамандық өндірісіндегі қарқынды өзгерістерді бақылап, зерттеп қана қоймай жаңа технологияларды меңгеруі тиіс. Тек қана жоғары дәрежелі ішкі мотивациясы жоғары, сын тұрғыдағы тұлға ғана, өздігінен жоғары дәрежедегі маман қатарына жетуі мүмкін. Осы жетістікке жету үшін негізгі роль әдістемелік қызметке бөлінеді. Оқу-әдістемелік және ғылыми-әдістемелік жұмысты ұйымдастыру және жүзеге асыру қағидаларын бекіту туралы  Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2007 жылғы 29
әдістемелік жұмыс талдауы ІІ тоқсан
06
июнь
2022
әдістемелік жұмыс талдауы ІІ тоқсан
Әл-Фараби атындағы орта мектептің 2021-2022 оқу жылының ІІ тоқсандағы әдістемелік жұмыстың   талдауы        Мұғалім мамандығы өндірісіндегі қарқынды өзгерістерді бақылап, зерттеп қана қоймай, жаңа технологияларды меңгеруі тиіс. Тек қана жоғары дәрежелі ішкі мотивациясы жоғары, сын тұрғыдағы тұлға ғана, өздігінен жоғары дәрежедегі маман қатарына жетуі мүмкін. Осы жетістікке жету үшін негізгі роль әдістемелік қызметке бөлінеді. Оқу-әдістемелік және ғылыми-әдістемелік жұмысты ұйымдастыру және
Әдістемелік жұмыс талдауы
06
июнь
2022
Әдістемелік жұмыс талдауы
Әл-Фараби атындағы орта мектептің 2021-2022 оқу жылының І тоқсандағы   әдістемелік жұмыстың       талдауы        Мұғалім мамандық өндірісіндегі қарқынды өзгерістерді бақылап, зерттеп қана қоймай, жаңа технологияларды меңгеруі тиіс. Тек қана жоғары дәрежелі ішкі мотивациясы жоғары, сын тұрғыдағы тұлға ғана, өздігінен жоғары дәрежедегі маман қатарына жетуі мүмкін. Осы жетістікке жету үшін негізгі роль әдістемелік қызметке бөлінеді. Әдістемелік жұмысты ұйымдастыруда төмендегі бағыттар басшылыққа